Search

נגיף הקורונה: אוריין וגולף מדווחות על השפעת הנגיף על החברה - Bizportal

נגיף הקורונה: אוריין וגולף מדווחות על השפעת הנגיף על החברה - Bizportal

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, צילום: ענבל מרמרי

שורת החברות המדווחות אודות ההשפעה הצפויה להן כתוצאה מנגיף הקורנה מתארכת. הפעם מזהירות רשת האופנה גולף וחברת השילוח אוריין מפני ההשלכות הצפויות.

הבוקר מדווחת חברת גולף -0.91% גולף בסיס:262.4 פתיחה:262.4 גבוה:263.1 נמוך:260 תמורה:33,871 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , כי ספקי החברה טרם חזרו מחופשת החגים שהתארכה כתוצאה מהנגיף, וכי להתארכות החופשה עלולה להיות השפעות על החברה בטווח הבינוני-ארוך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

על פי הדיווח, החברה מבצעת חלק מהותי מרכישותיה מספקים בסין. ספקים סיניים עיקריים עמם עובדת החברה, דיווחו לה כי על אף שמפעלי ספקי החברה אינם נמצאים במחוז חוביי (Hubei), הם אינם חוזרים לפעילות סדירה לאחר חופשת החגים בסין. חופשה אשר הייתה אמורה להסתיים ב-9 לפברואר, לאחר שהוארכה בשבוע על-ידי הממשל בסין. זאת, בשל אי הבהירות הקיימת בסין בדבר התפשטות וירוס הקורונה, והאמצעים שיש לנקוט על מנת לצמצם את החשיפה אליו.

לאור אופי פעילות החברה והזמנת הקולקציות על-ידיה מראש, החברה לא הושפעה באופן מהותי מאי חזרת ספקי החברה בסין לפעילות סדירה. הנהלת החברה אינה צופה פגיעה משמעותית בפעילות החברה בטווח הקצר.

לצד זאת, מציינים בחברה כי המשך השבתת מפעלי הייצור בסין או אי חזרתם למהלכם הרגיל ולעבודה סדירה בתפוקה מלאה בתקופה הקרובה, עלולים להשפיע על פעילות החברה בטווח הבינוני והארוך. על מנת לצמצם את השפעת וירוס הקורונה על פעילותה, החברה בוחנת חלופות לאתרי ייצור במקומות נוספים בעולם.

בנוסף לגולף, דיווחה הבוקר גם חברת השילוח והשירותים הלוגיסטיים אוריין -2.92% אוריין בסיס:2,020 פתיחה:1,977 גבוה:1,998 נמוך:1,960 תמורה:36,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כי,על פי האינדיקציות שבידי החברה, הפעילות בסין בהקשרים הרלוונטיים לפעילות החברה, טרם חזרה לסדרה.

בנוסף, ולנוכח ביטול וצמצום הטיסות של חלק מחברות התעופה לסין, מזהה החברה ירידה בהיקפי הפעילות של מגזר השילוח-יבוא מסין, אשר עשויה לפגוע בתוצאות מגזר זה. עם זאת, בשלב זה אין בידי החברה להעריך, את מידת ההשפעה האמורה על פעילותה או תוצאותיה.

תגובות לכתבה(0):

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה

תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה



2020-02-11 08:20:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiPWh0dHBzOi8vd3d3LmJpenBvcnRhbC5jby5pbC9jYXBpdGFsbWFya2V0L25ld3MvYXJ0aWNsZS83NzYzMzPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "נגיף הקורונה: אוריין וגולף מדווחות על השפעת הנגיף על החברה - Bizportal"

Post a Comment

Powered by Blogger.