Search

הפסקת חשמל נרחבת בבת ים, העירייה נערכת לפינוי תושבים - ynet ידיעות אחרונות

הפסקת חשמל נרחבת בבת ים, העירייה נערכת לפינוי תושבים - ynet ידיעות אחרונות

תושבים רבים בבת ים סובלים מאז אמש (יום ה') מהפסקת חשמל נרחבת, בעיקר בשכונת רמת הנשיא וסביב אזור התעשייה בעיר. זרם החשמל נפסק בסביבות 19:00 בגלל פגיעה של קבלן בקווי מתח גבוה, ומאז פועלת חברת החשמל לתקן את הנזק. בעירייה נערכים לפינוי תושבים לבתי מלון או דיור חלופי אם לא תחודש אספקת החשמל לקראת כניסת השבת.

שכונת רמת הנשיא בבת ים (צילום: בני דויטש) (צילום: בני דויטש)

שכונת רמת הנשיא בבת ים(צילום: בני דויטש)

 

לידור כהן, אם ל- 2 ילדים שמתגוררת ברחוב הקוממיות, אמרה: "זה שאנחנו לפני שבת זה עוד יותר מרגיז. שמעתי שמשאית פגעה בקו חשמל, אבל עברו כל כך הרבה שעות ואין פתרון ואני לא יודעת מה לעשות. אי אפשר לבשל, אז בבוקר הייתי עם הילדים בגינה. כנראה שאלך לקרובי משפחה לארוחת שבת, כי גם מה שהיה במקרר כבר התקלקל. זה סיוט. כולם אצלי בבניין מיואשים כבר".

ירין שמואלי, שמתגורר ברחוב שמואל הסנדלר, סיפר שהוא ויתר הדיירים בבניין מתוסכלים: "הרבה מאוד שעות בלי חשמל ויש בבניין קשישים ופעוטות, המצב פשוט בלתי אפשרי. אין מזגנים, אי אפשר להטעין טלפונים ואי אפשר להתארגן לשבת. אני מצפה שראש העיר וכל הנהלת בת ים תעשה הכול כדי שנוכל להעביר את השבת. זה מרגיש שחזרנו לשנות ה-40'".  

ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, הורה לכנס דיון דחוף בלשכתו. הפסקת החשמל השביתה את הזרם ברחובות הבאים: הקוממיות, ניר נחום, הפלדה, שמעון הבורסקי, אנה פרנק ויוחנן הסנדלר.

ראש העיר קיים לאורך הלילה שיחות עם בכירים בחברת החשמל כדי לזרז את הטיפול, אך בשל התמשכות התקלה הא הורה על כינוס דיון דחוף עם כל הנהלת העיר הרלוונטית. בין היתר, הורה ברוט להיערך לפינוי נרחב של תושבים לבתי מלון, אם חברת החשמל לא תצליח להתגבר על התקלה עד לכניסת השבת. לדברי ברוט, "אנחנו סומכים על חברת החשמל שאחראית על הטיפול בנושא, אבל האחריות שלנו היא לדאוג לתושבים שלא יכולים להישאר יממה נוספת ללא חשמל. אנחנו ניערך לכל אפשרות וניתן את המענה הדרוש גם אם המשמעות היא להציע פינוי לתושבים הזקוקים לכך. הדאגה הראשונה שלנו היא לקשישים, לבעלי מוגבלויות, וכן למשפחות עם ילדים. במקביל, כל תושב הזקוק לסיוע יכול לפנות למוקד העירוני 107 ואנו ניתן מענה לכל אחת ואחד לקראת השבת".

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "בעקבות פגיעה של קבלן חיצוני בכבלי חשמל בבת ים נקרעו מספר קווי חשמל מתח גבוה. עובדי חברת החשמל פועלים להשבת אספקת החשמל עוד היום, בשעות הצהריים. חברת החשמל מתנצלת על האי-נוחות שנגרמה לתושבים".



2019-09-13 10:47:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOGh0dHBzOi8vd3d3LnluZXQuY28uaWwvYXJ0aWNsZXMvMCw3MzQwLEwtNTU4Nzk5MiwwMC5odG1s0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הפסקת חשמל נרחבת בבת ים, העירייה נערכת לפינוי תושבים - ynet ידיעות אחרונות"

Post a Comment

Powered by Blogger.