Search

נעמה יששכר: ידעתי שאני לא נלחמת לבד - חדשות בארץ - ערוץ 7

נעמה יששכר: ידעתי שאני לא נלחמת לבד - חדשות בארץ - ערוץ 7

נעמה יששכר, ששוחררה מהכלא במוסקבה לאחר שקיבלה חנינה מהנשיא פוטין פרסמה בחשבונה בפייסבוק מכתב תודה לתומכיה.

"אני מודה על האהבה, המאמצים, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם. נתתם לי המון נחת בתוך הכאוס, ידעתי בלב שאני לא נלחמת לבד. אני מתרגשת כל כך להיות בארץ. כמות החיבוקים שאני מקבלת מחממת לי את הלב", כתבה יששכר.

"כל זה לא היה קורה בלעדיכם, אני ברת מזל שיש לי מעגל של אנשים שככה שמרו עלי בזמן שלא היה לי את היכולת לעשות זאת בעצמי – אתם החזרתם אותי הביתה. אני אוהבת אתכם, תודה", כתבה יששכר.

בימים האחרונה הודיעו פרקליטיה של יששכר כי חרף החנינה שקיבלה, היא מתכוונת לערער לבית הדין האירופי לזכויות אדם על הרשעתה.

"מדובר בהחלטות לא חוקיות ולא צודקות שהובילו להרשעתה של חפה מפשע. ההגנה תגיש תלונתה לבית הדין האירופי לזכויות האדם על ההפרות הרבות והגסות של זכויותיה של נעמה במהלך התביעה הפלילית הבלתי מוצדקת נגדה. העובדה שמתן החנינה לנעמה שחרר אותה מעונשה, אין זה אומר שזכויותיה לא הופרו", אמרו הפרקליטים ואדים קלובגנט ואלכסיי דוברינין.




2020-02-09 16:05:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjY4MDfSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "נעמה יששכר: ידעתי שאני לא נלחמת לבד - חדשות בארץ - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.