Search

הגשם נמשך גם היום: החרמון נפתח למבקרים, קר מהרגיל בכל הארץ - הארץ

הגשם נמשך גם היום: החרמון נפתח למבקרים, קר מהרגיל בכל הארץ - הארץ

לאחר יומיים שבהם נשברו כמה שיאי גשם בצפון הארץ, גשם יורד לפרקים גם הבוקר (שבת) בכל הארץ. בשעות הקרובות הגשם צפוי להיחלש באזור המרכז, ולקראת הערב ייפסק גם בצפון. מחר ייתכן גשם רק בשעות הבוקר. קיים חשש לשיטפונות במדבר יהודה ובבקעת הירדן, ועדיין קר מהרגיל. המפלס התחתון של אתר החרמון נפתח הבוקר למבקרים. האתר לא נפתח לגולשים, עקב ערפל כבד.

ביממה שחלפה מאתמול ב-10:00 בבוקר ועד הבוקר באותה השעה ניכרה ירידה בכמות הגשמים - כך לפי נתוני השירות המטאורולוגי. ברמת הגולן ירדו ביממה זו 22 מ"מ של גשם, בצפת ירדו 24 מ"מ, בכנרת 13, במעלות 23 מ"מ ובעכו ירדו 11 מ"מ של גשמים. בירושלים ירדו 16 מ"מ.

האונייה שנסחפה לחוף באשדוד, שלשום
אילן אסייג

מחר יהיה מעונן חלקית ותחול עלייה קלה בטמפרטורות, שיהיו עדיין מעט נמוכות לעונה. בצפון הארץ ייתכן גשם מקומי. ביום שני תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות, שיהיו רגילות לעונה. בצפון הארץ ולאורך החוף ייתכן גשם מקומי.

ביום חמישי טבע למוות בשיטפון בנחל חילזון מג'ד קאסם סואעד, בן 24 מהכפר הבדואי ואדי סלאמה שליד כרמיאל. משפחתו של הצעיר דיווחה כי הוא נעדר לאחר שיצא לסגור את שער דיר העיזים שלו, הסמוך לנחל. לאחר חיפושים, הוא אותר במצב אנוש וכעבור זמן קצר נקבע מותו. אתמול מצאו כוחות ההצלה את גופתו של עומרי אבו ג'נב, בן 16 מירכא, שנסחף ביום חמישי בשיטפון בוואדי באזור המועצה המקומית. בים סמוך לאשדוד נסחפה אונייה לכיוון החוף.



2019-12-28 07:58:14Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMGh0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvbmV3cy93ZWF0aGVyLzEuODMyMzAxNtIBNGh0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvYW1wL25ld3Mvd2VhdGhlci8xLjgzMjMwMTY?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הגשם נמשך גם היום: החרמון נפתח למבקרים, קר מהרגיל בכל הארץ - הארץ"

Post a Comment

Powered by Blogger.