Search

גנץ: מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה - News1 מחלקה ראשונה

גנץ: מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה - News1 מחלקה ראשונה

יואב יצחק
ברחבי הרשת / פרסומת
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]

בוררת ומגשרת

הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה

איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]

כלכלן

איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.

תום שגב [צילום: AP]

סופר, עיתונאי

תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.

גנץ: "מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה"
יו"ר כחול לבן בני גנץ בתגובה להצהרת ליברמן: "אני מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה להצביע נגד חוק המצלמות. הזייפן היחיד שיש במערכת הפוליטית הוא נתניהו".
תאריך:  09/09/2019   |   עודכן:  09/09/2019
מירב ארד
גנץ: "מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה"
תגובות בפייסבוק
בניגוד להצהרותיו הקודמות, הודיע (יום ב', 9.9.19) יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן על התנגדותו לחוק המצלמות. במסגרת ישיבת הסיעה מתח ליברמן ביקורת קשה על חוק המצלמות שמקדם רה"מ: "מה שעושה נתניהו זה חוק שיבוש הבחירות, חוק גניבת הבחירות. כוונת נתניהו לפגוע במהלך התקין ולא ניתן לזה יד". עם זאת, הבהיר ליברמן כי ישראל ביתנו תומכת בפיקוח על הבחירות. "אנחנו תומכים בפיקוח אחיד בכל המקומות על-ידי גורם ממלכתי אחד. אנחנו בעד הצבת מצלמות גם במגזר הערבי, גם במגזר החרדי גם בחיפה, גם בתל אביב וגם בבאר שבע. רק בצורה כזאת ניתן לפקח על הבחירות" אמר ליברמן.

שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, מגן (יום ב', 9.9.19) על חוק המצלמות ויוצא כנגד האשמות בכירי כחול לבן כי החוק נועד להכשיר אי-קבלה של תוצאות הבחירות. בראיון לכאן חדשות מבהיר אקוניס: "אנחנו דמוקרטים, זה שקר של לפיד וגנץ להגיד שנתניהו והליכוד לא יקבלו את תוצאות הבחירות".

טרם יבשה הדיו (אם ניתן להתבטא כך בנוגע ל"ציוץ") מהתבטאותו של יאיר נתניהו על אודות יצחק רבין ומעלליו בעבר וכבר הגיב המשופם לשעבר עמיר פרץ לדברים. התגובה, באופן צפוי מאד, מעידה על דמגוגיה זולה, בורות קשה והעדר הבנה ולו בסיסית בעניינים משפטיים, זה בנוסף להתכחשות לעובדות היסטוריות. טוב, מה הפלא, הרי על-מנת לקושש עוד כמה קולות הכל כשר, הלא כן?

היועץ המשפטי לכנסת איל ינון סבור כי הבאתו של חוק המצלמות בקלפיות לחקיקה בעיתוי הזה אינה חוקתית. בחוות־דעת שהפיץ הערב (יום א', 8.9.19) לחברי הכנסת כתב היועץ כמה גורמים ההופכים את הצעת החוק ללא־חוקתית: מתן יתרון ניכר מאוד למפלגה אחת על פני שאר המפלגות, חשש ממשי שהחוק ירתיע בוחרים מלהצביע וחשש לאנדרלמוסיה בקלפיות.

סיעת ימינה דורשת (יום א', 8.9.19) מחדשות 13 לפטר את הכתב עמרי מניב ולהתנצל בפתיחת המהדורה המרכזית. הדרישה מגיעה לאחר חשיפה בתוכנית קלמן וסג״ל בכאן11, לפיה הסרטונים ממכינת "עׂצם" בעצמונה נחתכו והוצאו מהקשרם על-ידי כתב חדשות 13.

מירב ארד
מירב ארד
עידן יוסף
חברי מערכת News1 (דוא''ל)


2019-09-09 07:55:11Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMGh0dHBzOi8vbmV3czEuY28uaWwvQXJjaGl2ZS8wMDEtRC00MTc2ODMtMDAuaHRtbNIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "גנץ: מברך את ישראל ביתנו על ההחלטה - News1 מחלקה ראשונה"

Post a Comment

Powered by Blogger.