Search

שנת הלימודים תש"ף נפתחה לכשני מיליון תלמידים - News1 מחלקה ראשונה

שנת הלימודים תש"ף נפתחה לכשני מיליון תלמידים - News1 מחלקה ראשונה

יותר משני מיליון ו-300 אלף תלמידים ו-200 אלף עובדי הוראה פותחים הבוקר (יום א', 1.9.19) את שנת הלימודים תש"ף. כ-168 אלף מהם עולים לכיתה א', וכ-132 אלף עולים לכיתה י"ב. השנה, באופן נדיר, חל תאריך הפתיחה בא' אלול, יום פתיחת שנת הלימודים בחינוך העצמאי.

לעומת זאת, ב-49 בתי ספר ובמאות גני ילדים ברחבי הארץ לא נפתחת שנת הלימודים, מוסדות שבהם רשומים יותר מ-34 אלף תלמידים. 1,300 מורי קבלן בתוכנית היל"ה, המלמדים נוער נושר, הודיעו שלא יפתחו את שנת הלימודים.

שר החינוך רפי פרץ אמר בראיון למשדר "הבוקר הזה" בכאן רשת ב כי יהיה שר החינוך של כל ילדי ישראל. "אני רוצה לברך מאוד את כל ילדי ישראל על פתיחת שנת הלימודים תש"ף, את 168 אלף תלמידי כיתה א' שמתחילים בהתרגשות רבה את בית הספר. גם אני בהתרגשות גדולה, גם אני כשר חינוך זה הפעם הראשונה שאני באירוע המיוחד הזה".

בהתייחס למוסדות החינוך שלא ייפתחו היום אמר פרץ: "אנחנו עושים כל מאמץ, כל הלילה ישבנו ועבדנו בחדר המצב וניסינו לפתור את כל הבעיות כדי לפתוח את השנה בצורה הכי טובה שאפשר. אנחנו עדיין נמצאים בכמה מקומות שעוד יש לנו בעיות, ואנחנו פותרים אותן גם במהלך הבוקר ויהיו מקומות שזה ייקח לנו עוד את מהלך היום". על המו"מ עם ארגון המורים אמר פרץ: "יש לנו הסכם איתם ואנחנו מתקדמים עם ההסכם ונמשיך ונדון עם כולם גם ביום המחר. טובת המורים יקרה וחשובה לנו מאוד".

כאשר נשאל פרץ על ספר לימוד לכיתות ב' בחינוך הממלכתי שבו מוצגת משפחה דתית, הוא השיב: "אני חושב שלפעמים מראים לנוער דתי תמונות מנוער 'כללי' מה שנקרא, חילוני. לפעמים מראים את ההפך. אני לא רואה בזה חציית גבול. אני אבדוק את הספר הזה אבל אני בהחלט מתכוון שכל מגזר יחיה את אווירתו ואת סביבתו ואת דרכו כשיש לנו מעל מטריה גדולה שקוראים לה מדינה יהודית ודמוקרטית ויש לנו עם מיוחד, עם ישראל זה עם מיוחד שאנחנו צריכים להיות מודעים ולהכיר ולהוקיר".



2019-09-01 05:27:38Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNGh0dHBzOi8vd3d3Lm5ld3MxLmNvLmlsL0FyY2hpdmUvMDAxLUQtNDE3MzQyLTAwLmh0bWzSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שנת הלימודים תש"ף נפתחה לכשני מיליון תלמידים - News1 מחלקה ראשונה"

Post a Comment

Powered by Blogger.