Search

עצוב: מיכל נגרין סוגרת את הרשת - ישראל היום

עצוב: מיכל נגרין סוגרת את הרשת - ישראל היום

המעצבת הודיעה הבוקר (שלישי) לכ-120 עובדיה את הבשורה הקשה לפני תקופת החגים. חנויות הרשת בארץ ובעולם ממשיכות בינתיים לפעול כסדרן. 

נגרין כתבה לעובדיה: "בצער רב ובכאב גדול אנחנו נאלצים לומר לכם שהדרך שלנו הסתיימה, ואנחנו נאלצים לסגור את מפעל חיינו שהשקענו בו את הלב הנשמה וכל כספנו. כולכם, אני מניחה, הבנתם שקורה משהו, נאלצנו להצטמצם לבניין אחד, פיטרנו עובדים. חשבנו שנוכל לעשות שינויים בעסק ולהוביל אותו למקום טוב יותר, לקחנו יועצים חיצוניים שנכנסו לעובי הקורה, התחלנו תהליך שנראה מבטיח ונכון אך לצערנו בשבוע האחרון הבנו שהבור הכספי עוד עמוק בהרבה ממה שחשבנו ואין לנו את הכסף והיכולת להמשיך להפעיל את כל המערך הזה..."

"...כל הכסף הפרטי שצברנו לאורך השנים, עשרות מיליוני שקלים, הושקעו בעסק שלנו כדי להמשיך לגלגל אותו, מתוך אמונה ותקווה במפעל החיים שלנו ובהמשך העשייה שלנו כאן בארץ. עכשיו הגענו לשקל האחרון, ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה, ואין מוצא אלא בסיום דרכה של החברה. זה יום עצוב ונורא בשבילנו. כמו שעצוב לי על עצמי, עצוב לי עליכם על שאתם מאבדים את מקום עבודתכם", כתבה נגרין.

סופו של עידן. מיכל נגרין סוגרת את העסק // צילום: קוקו

"עשינו כל מה שיכולנו על מנת לסייע לכם ולאתר את האדם שמתמחה בליווי עובדים במשברים מסוג זה, אשר יסייע לכם בדרך הטובה ביותר להגן על זכויותיכם ויעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם, כולל את שכרכם ויתר הזכויות עבור העבודה אצלנו, וכן למי שלא ימצא עבודה חדשה לתשלום דמי אבטלה שמגיעים לכם על פי החוק. לצערי, לנו אף אחד לא דואג במצב הקשה שנקלעו אליו, ולנו לא נותר אלא לסיים בדרך הזו כי פשוט אין לנו ברירה. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי".

נגרין, בת קיבוץ נען, פועלת 30 שנה כמעצבת. היא החלה את דרכה בשוק האומנים בנחלת בנימין, הפכה עם בן זוגה מאיר למותג מוכר ומבוקש המצליח ברחבי העולם. המותג הפך לאייקון אופנתי מזוהה שהפך לסגנון הנושא את שם המותג. 

מיכל נגרין רשמה הצלחה ישראלית מואצת בעולם, עם עשרות חנויות קונספט ונקודות מכירה בישראל ובעולם, בהן חנויות ברוסיה, קרואטיה, רומניה, הולנד, הונגריה, צרפת, יפן, מקסיקו, ארה"ב, אוסטרליה, סין ועוד. כל מוצרי החברה יוצרו במפעל החברה בבת ים, בעבודת יד כחול-לבן ושווקו לכל העולם בחברה מועסקים כ-120 עובדים.



2019-09-24 08:34:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk0NjA10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "עצוב: מיכל נגרין סוגרת את הרשת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.